søndag, oktober 25, 2009

vanskelige overganger…

høst er luetid og jakketid…overgangen fra sommerklær til høstklær/vinterklær osv. er ikke lett for en gutt som Mikael…for ikke å snakke om skoene…ojojoj!!!

på skolen ser det ut til at det meste er i rute…men på hjemmebane tar det myyye lenger tid…nå har det vært guffent og kaldt i lengre tid, og i forrige uke tror jeg vi fikk luen på plass…når det gjelder jakken har vi nok et stykke igjen før vi er i mål for i år:)

jeg har fått streng beskjed av Mikael om å kjøpe ny vinterbukse…for Mikael venter nemlig på snøen!!! han er faktisk litt opptatt av vær og vind…regn liker han dårlig…da står han i vinduet og roper: “SOOOOL…SOOOOOOOL…hvor er du??????” skikkelig overgitt blir han;)

DSC_0065 copy

DSC_0066 copy

4 kommentarer:

ingrid sa...

hei
vi har akkurat samme problem , med sko:))helt umulig å introdusere no nytt. når vi får på han et par sko skulle vi bare løpt til butikken å kjøpt den samme skoen i alle str. 35-42
så kanskje vi hadde sluppet det problemet:)))
hilsen ingrid

ElinSire sa...

Enig med han jeg da -sol er best :) Og snø er fint, men for min del kan den godt vente en stund til...

KKannDesign sa...

..blir alltid så glad når jeg titter innom deg..måten du tar bilder, forteller om Mikael..om Mikael og hans hverdag, hvordan du skriver og om hvordan du deler hverdagen din med oss..

Ha en knall søndag Tara!

KlemKKann

Kathrine sa...

vi lengter til bare tær og svømmehud... ;)

Jeg E L S K E R disse bildene ... herregud så fine !
fantastisk fine - :) Hva mer kan jeg si....