lørdag, november 14, 2009

dagen i bilder…

DSC_0008 copy

mitt nye vakre IKEA skap…love it:)

DSC_0009 copy

jag og Daniel MÅ ta bilder i speilet…det SKITNE speilet…

DSC_0012 copy

rotete som vanlig…HAHA…her var vi på vei ut for å handle mel og sukker…

DSC_0019 copy

vi har nemlig laget verdens beste cookies i dag…

DSC_0020 copy

med peanøtter og kokesjokolade…farlig gode!!!

DSC_0021 copy

dette bildet kommer Mikael til å like:O)

DSC_0023 copy      

og så var lørdagskosen på plass!!!

nå gjenstår det bare å bli enige om tv-programmet…

GOD LØRDAG!!!

3 kommentarer:

Arya sa...

Høres ut som om dere har hatt en riktig så koselig lørdag! Flotte bilder - det med mixmasteren likte jeg spesielt godt :-) En forkjærlighet for ting som går rundt, jeg også!

Ellers er jeg veldig glad i bildebehandlingen din. Gir en sånn følelse av å stå ute med solen midt inn fra siden. Kjekt å se at man ikke alltid er ute etter skarpheten. Men derimot fange øyeblikket. Bevare minnene. Og de er jo ikke alltid skarpe i minnet. Iallefall ikke i mitt!

Ha en riktig så fin søndag!

Åshild sa...

Er det Smådal-skap du har kjøpt?

happy in pink sa...

JA:) utrolig fint...og bare rett over 1.000 lappen:)