onsdag, november 11, 2009

en mesterkokk…

i perioder får Mikael en voldsom interesse for matlaging…og da er han rett og slett ustoppelig…

han tar i bruk alt som er av kjøkkenmaskiner…og blander og mikser til den store gullmedalje;)

et problem er at han helst vil være helt alene på kjøkkenet når han kokkelerer…

men det største problemet er nok at VI må smake:)))

for å si det sånn; sist han kokkelerte hos mor og far (mens vi satt i stua og koste oss med farsdagskake)…lagde han smoothie av ris, surmelk og kattemat!!!

bildene under er fra helga…han lagde omelett med rosiner og rå poteter…veldig fornøyd, som dere ser!!!

DSC_0669 copy

DSC_0670 copy

page88

DSC_0690 copy

DSC_0693 copy

“mamma…jeg er en mesterkokk!!!”

ehem…jada Mikael;)

8 kommentarer:

solveig sa...

Njåå..han er nåsåå søt!! åå Tara, må si du er tolmodig med meg, ;)) mente faktisk å få større bilder.. du får jo sånne gigantiske bilder, både firkantaog avlange... er ikke det på redigeringa? har prøvdå kjøre opp pixslene..men de ple like små... tuuuusen takk for at du er så snill og tolmodig og vil hjelpe meg, søte deg!! <3<3 stooorklem

Kort og Søm sa...

Gurimalla...du må ha en enorm tålmodihghet...vet ikke om jeg hadde vært like fornøyd med den type matlagning.. "ler"...
Ha en fin dag!
Og du...smakte du på kattemat smootien??? :O)

Klem Fredrikke :o)

solveig sa...

sååå snill du er!! skal få dattera mi til å hjelpe meg i kveld, så da får du beskjed!!! aagh..at ho måtte på jobb nå, lissom, hehe ;D

ElinSire sa...

Hehe :) Herlig!
Du virker som en fantastisk mor, Tara :) det må jeg bare si...

Torilpia sa...

hehe ... høres veldig spennende ut de matrettene hans .. spørs om Hellstrøm ville turt å smake :o) Den med kattematen ville jeg definitivt ikke smakt på - men den siste hørtes ikke så altfor ille ut .. :o)
God middag .. :o)

solveig sa...

Hei,hei!! nå er del i ferdig, og jeg er klar for nye instrukser ;)) stoor klem fra solveig!!!<3

Heidi sa...

Hihihi... han er så herlig at du MÅ jo bare le ja!♥

Line sa...

He he, ja kva kan ein sei;9)
Fantasien i matlagingsvegen er i alle fall i orden!!
Klem