fredag, november 06, 2009

en tilståelse…;)

fredag og Mikael er fremdeles hjemme fra skolen…håper han blir klar for skolen til mandag:)

i dag er pappa også hjemme, og han har fått streng beskjed av Mikael om å reise til Platekompaniet og kjøpe “fest hos Albert Åberg” på dvd…:) 

jeg spurte Mikael “jammen har du ikke den filmen da?”

og han svarte “eh…nei…for du skjønner det var jo den e stekte i mikro’n det, mamma!”

det er bare måten han sier ting på…han har en så utrolig skjønn stemme…og han legger så masse følelse i det han sier…akkurat nå hører jeg han snakker med seg selv (inne på vaskerommet, så klart:))

DSC_0073 copy

4 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Ja, det er mange måter å tilstå på...og mer sjarmerende enn dette blir det vel neppe:D hihi, måtte humre litt, så dere for meg;)
Ha en super duper fredag, og riktig god bedring til Mikael:)

Living White sa...

Måtte smile litt for meg selv:) Han er no skjønn den gutten din...

solveig sa...

jaa, hva sier man til noe sånnt? njååå, sier jeg-løp å kjøp!!;)
Ha en god helg, klem

Kathrine sa...

hihi... søting