onsdag, november 18, 2009

he makes me smile…

funny boy

love photos like this…

5 kommentarer:

Heidi sa...

Humor er gull!♥ Ha en fin dag, Tara! Klem H

solveig sa...

kjempefine bilder, tara. Spessielt det til høyre ,) det med grimaser var også gøy, hehe så typisk fjortisene våre :D
ha en fin onsdag, og takk for hjelpa IGJEN!!! fikk det til<3

Arya sa...

Og det er slike bilder som gir flotte minner!!

Beate sa...

Bloggen din er så vakker. Jeg er ikke så flink til å legge igjen kommentarer, men jeg koser meg virkelig med å lese bloggen din :)

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

De er jo bare überskjønne disse to her!! Og eldstemann blomster som fjortis som bare det! Det må du si til han!! Flott gutt! Klem fra meg :) (Er ikke mye liv i meg her på bloggen for tiden, men det går jo litt i bølgedaler det der.. )