tirsdag, november 10, 2009

ikea og nærkontakt med en av verdens peneste damer………

tilbrakte dagen igår på IKEA…

DSC_0705 copy

de hadde ingenting av det jeg SKULLE ha…men det ordnet seg…fant noe annet i stedet;)

DSC_0706 copy

godt å ha med min gode venninne…som er utrolig god til å løfte og bære:O)

DSC_0719 copy

DSC_0723 copy

mye flott julepynt i år…!!!

DSC_0718 copy

selvportrett i en av de gigasvære julekulene…:O)

dette var rett før jeg mobilen ringte og jeg hører det hvisker i den andre enden…”Vendela Kirsebom er på vei RETT mot deg!!!”

DSC_0721 copy

DSC_0725 copy

var også innom Stoff og Stil…kjøpte stoff til kjøkkenvinduene…mye fint der også:)

vi koste oss som vanlig i hverandres selskap…det eneste Gunn Randi angrer bittert på, er at hun ikke tok fram mobilen og tok bilde av meg og Vendela Kirsebom…som stod klistret sammen over lysslyngene…ikke bare festlig å stå  en halv meter fra en jevngammel eks-supermodell…men ikke tale om at jeg ville flytte på meg heller…og  Gunn Randi sto 5 meter bak og fniste og koste seg;))))

vi var veldig enige etterpå at det IKKE er noe fint å være SÅ tynn…((ok-så er det det da!!!))

DSC_0720 copy

til slutt er bokeh-bilde…fordi jeg ELSKER bokeh…:)

5 kommentarer:

ElinSire sa...

Til og med fra Ikea klarer du å få kjempefine bilder! Og det siste -heelt underbart! Jeg eeelsker bokeh!

Morsomt å lese det du skriver også ;) Hihi :)

Gunhild sa...

Morsomt. Tenker dere koste dere;)

Torilpia sa...

Hihi .. artig innlegg :o)

Du er jo ikke bortevekke når det er snakk om utseende du heller da :o)

Tenk at Ikea er tilbake med skikkelig julepynt igjen - regner med de gikk med mega-underskudd på grunn av alt det rare de hadde forrige jul. Må få tatt meg en tur for å sjekke den ut - kan jo alltids være noe som er kjekt å ha.

Kjempefine bilder også - men et spørsmål fra en amatør til en proff; hva er bokeh??? :o)

Ha ei fortsatt flott uke - klem!

Torilpia sa...

Forresten en ting til - er pieces-bloggen din borte??

solveig sa...

hei, åå, elsker ikea, har de fått pepperkake-deig? du-har prøvd meg på det redigerings-greia di, men jeg får bildene større, lagrer de, men når jeg da laster de opp til bloggen blir de ikke noe særlig større,selvomjeg har stillt de større på redigeringa...hva gjør jeg feil??? tKKNEMLIG FOR SVAR!! hilsen fustrert mor solveig ;))