mandag, november 02, 2009

ikke i form…

 

DSC_0590 copy

det ble ingen bilder av Mikael på Halloween…det var ganske hektisk i noen timer her…og så PLUTSELIG ville han legge seg!!! det viste seg senere på natta at han absolutt ikke var i form…veldig tett i halsen og hoste:(

samme har det vært i natt…jeg og Mikael har sittet og “sovet” i hver vår stol…han klarer ikke ligge nede, da tetter det seg helt…æsj, liker ikke sånne pusteproblemer:((((

de på skolen trodde kanskje det kunne være “svinet”!!! så jeg ringte legekontoret for å høre hva de trodde…fikk beskjed om at hvis vi trodde det var svineinfluensa ville de IKKE ha ham ned dit ihvertfall!!!  greit nok det, men det er liksom måten de sier det på…

så nå sitter vi her da…mikael og jeg…og venter for å se hvordan dette utvikler seg…

8 kommentarer:

Ida sa...

Huffda - håper M fort blir frisk igjen! Ikke noe særlig å være syk. Varm saft skal være slimløsende - kanskje det kan være noe?!?

God bedring!
klem fra Ida

Arya sa...

Ikke kjekt i det hele tatt - jeg har vært hjemme i 1,5 uke med min sønn. Helt tett han også - vi våkner 4-5 ganger hver natt for å hoste opp slimet som nesten har tettet igjen halsen. Har gått på både efedrin og astma-medisin for i det hele tatt å holde det åpent.

Lykke til med Mikael, iallefall!

Heidi sa...

Uff, sånn har vi hatt det her i over en uke nå. Håper det går fortere over hos dere og at dere får sove godt i natt! Spesielt ekkelt når det går på pusten, krysser for at det leter snart! God bedring! Klem H

Småbyliv sa...

Hmpf ja, jeg har aldri skjønt hvorfor folk på legekontorene er så krasse! Da er de vel i feil bransje??

God bedring ihvertfall - håper det er noe mer "lettvint" enn svineinfluensa :)

Kort og Søm sa...

Uff...jeg har to barn med astma, så skjønner ubehaget med at halsen blir tett, ikke noe morro i det hele tatt.
God bedring!!
Klem Fredrikke :o)

Kathrine sa...

God bedring ;)
klem fra oss...

solveig sa...

uffda, samme beskjeden fikk vi også!! måtte holde oss hjemme to dager etterat vi var symtomfrie..god bedring til dere begge :) du-lurer på en ting, jeg erhelt nybegynner med foro og redigering, men må bare spørre hvordan får du sånne fine bilder? i forskjellige størrelser, lengder osv..noe spessielt program? mvh solveig ;)

Torilpia sa...

Stakkar Mikael .. og mammaen .. Det er så vondt for oss når ungene har det vondt - man føler seg på en måte litt hjelpesløs. Det gjør selvfølgelig ikke saken noe bedre når man blir avvist av de som faktisk skal hjelpe oss når vi er syke. Synes det hele er så overdramatisert og kjenner jeg blir provosert av det. Man må jo få sjekket hva det er ..

God bedring i alle fall - og får håpe dere får noen timers søvn innimellom.

Stor klem!!