torsdag, november 12, 2009

mamma…kom å se!!!

mikael satt i sin egen verden i går kveld over pc’n…vaskemaskinfilmene rullet som vanlig over skjermen…

NRK stod og surret i bakgrunnen…jeg registrerte ikke engang at værmeldingen begynte:)

værdamen (eller var det mannen?)…meldte snø i finnmark…mikael hører så klart ordet SNØ…han ser ivrig på meg og sier –”mamma, imorra blir det SNØ!!!…JIPPI!!!!!!”

så er værdamen kommet til sørlandet…” regn over store deler av sørlandet!”….åh, søren…jeg orker ikke skuffe ham så sent på kvelden…så jeg krysser fingrene og tenker at vi får takle skuffelsen i morra tidlig…

klokka er 07.50…jeg står på badet og hører Mikael roper av full hals…”MAMMAAAAAA….KOM Å SEEEEEEE!!!!” han sitter i senga og stråler…for ute er det helt HVITT!!! Mikael fikk ønsket sitt oppfylt…Arendal er dekket av et tynt, hvitt lag med snø i dag:) kan dagen starte bedre???

“mamma…det er snø, fordi at nå er det snart julaften!!”

DSC_0733 copy

DSC_0731 copy

DSC_0734 copy

daniel på vei til skolen i dag tidlig…:)

6 kommentarer:

Torilpia sa...

Noen ganger løser ting seg på best mulige måten :o)

Ha en flott - hvit dag - klem!!

solveig sa...

heldiggriser ;);) her er det grått og regn... tenker mikael er happy ;D

Kort og Søm sa...

Lykk at det kom litt snø.. :o)
Klem :o)

Heidi sa...

ååå...så gøy for Mikael! Men jeg gufser litt med tanken, håper det er en stund til det kommer hit! Flotte bilder som vanlig! Ha en fin kveld, Taragjengen! KLem H

ElinSire sa...

Du, han er bare så herlig! Jeg syns jeg ser det for meg -og du virker som en alldeles nydelig mor for ham!

Nydelige bilder av den første snøen, likte fargetonene du har brukt. Vakkert :=

Line sa...

Herlig:0)