fredag, november 27, 2009

Mikael i lokalavisa…

heldigvis var det greit for Mikael å være i avisa i dag…

han reiste stolt avgårde på skolen med avisa under armen…:)

DSC_0842 copy 

artikkelen handler om et prosjekt de har holdt på med på skolen i høst, for å samle inn penger til hjelpeorganisasjonen FORUT…

Omis er en gutt fra Nepal som fronter aksjonen…

DSC_0843 copy 

her er gjengen på Mikaels avdeling…

de har laget en hel landsby av pappfigurer…

DSC_0846 copy 

artikkelen starter med at Mikael blir sitert…;)

den store interessen hans skinner igjennom her og…

DSC_0847 copy 

en glad gutt…

og jeg kan reise lykkelig og glad avgårde på jobb…:)

 

9 kommentarer:

Eirin sa...

God start på dagen for dere begge. Så flott!
Ha en fortsatt fin dag. Og god helg! -Eirin ;-)

solveig sa...

så koselig, dere har stor grunn til å være stolte begge to!! klem <3<3

Arya sa...

Gratulerer med avisen! og så flott M. var der! Skjønner at du er stolt - dette bygger opp han også.

Ha en fin dag.

Kathrine sa...

... og jeg blir rørt på dine vegne ;)
Han er jo god da...

Miriam Lilliana sa...

Da tenker jeg du er stolt mamma også:)
Kjempekoselig!

Klem fra meg

Torilpia sa...

Så artig at han likte å være i avisen .. :o)

Godt å begynne dagen på denne måten.

Kos dere i helga - klemmer!

KKannDesign sa...

Herlig Tara - HERLIG!

KlemKKann

RitaLita sa...

Synes jeg kan se han for meg, tuslende glad til skolen med avisen under armen :-)
Replikken hans som åpnet artikkelen var ubetalelig, - nydelige gutten!
God helg til dere Tara.
Stor klem fra meg!

Heidi sa...

Så koselig!♥ Han ser så lykkelig ut - i avisen også! Ha en flott helg! God klem fra Heidi