tirsdag, november 24, 2009

noen ganger gjør det vondt…

DSC_0740 copy

another day…another trip to the shopping mall…

også denne gang med selvlaget handlenett rundt halsen…

DSC_0743 copy

ham småløper…

han vet hvor han skal…

 

arenasenter 

disse bildene blir jeg rørt av…

vet ikke hva det er…

DSC_0750 copy 

målet er nådd…

men ting går ikke helt etter planen…

DSC_0753 copy 

han velger Clas Ohlson i stedet…

viftene…hvor er viftene hen???

DSC_0754 copy 

men så fanger denne oppmerksomheten hans…

-mamma…jeg vil ha!!!

-nei, vi skal ikke kjøpe noe i dag Mikael…

DSC_0755 copy 

og i akkurat dette øyeblikket blir idyllen brutt…

mamma må bli veldig bestemt i situasjoner som dette…

du blir fryktelig sint og lei deg…

og tror at mamma også er sint…

men mamma er ikke sint…

mamma må bare ta kontrollen…

og det gjør vondt…

for oss begge…

 

 

6 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Han er bare så utrolig nydelig, Tara!
Det er ikke bare du som blir rørt...

Bildene dine sier mer enn tusen ord!

♥ ♥ ♥

Living White sa...

Rørende innlegg Tara!

ElinSire sa...

Utrolig rørende!

Torilpia sa...

Det må være veldig vondt .. huff ..

Du er en skikkelig tøff dame med en tålmodighet omtrent uten grenser. Kjærligheten din til Mikael er sååå stor .. og du beskriver den utrolig bra.

Ha en fortsatt fin kveld Tara!
Klemmer i bøtter og spann.

Btw - bra Eirik var Eirik og ikke en ghost .. hihi ..

Miriam Lilliana sa...

For noen nydelige bilder du tar. Rotet meg inn her ved en tilfeldighet, og det er jeg glad for at jeg gjorde. Her vil jeg gjerne følge med videre.

Og nei, det er ikke bare du som blir rørt...:')

solveig sa...

åå..den traff rett i hjertet<3
klem;)