søndag, november 15, 2009

reflektor…venn eller fiende

DSC_0030 copy

jeg reiste ut til havet med eldstesønnen og splitter ny reflektor…

selv om jeg aldri har prøvd reflektor før,

så tenkte jeg..

-what the heck…hvor vanskelig kan DET være!!!

ha ha ha… 

DSC_0032 copy

første forsøk ble sånn…(please, ikke le)

-mamma, det GÅR ikke…jeg klarer ikke åpne øynene!!!

ok…så skulle ikke dette bli så piece of cake allikavel…

DSC_0034 copy 

så jeg bestemte meg for å ta noen bilder UTEN reflektor…

DSC_0040 copy

DSC_0049 copy

DSC_0050 copy

DSC_0059 copy

ok…vi prøver igjen!!!

not good…

DSC_0060 copy

modellen var på dette tidspunktet klar som et egg for hjemreise…

stranda var full av turgåere…

og Daniel (fjortis som han er) syns ikke det var kult å posere for mamma med en diger sølv-freesbie…det var rett og slett dritflaut!!!

DSC_0064 copy

???

ble det en brå slutt på foto oppdraget mitt i dag?

følg med i neste episode av…

reflektor…venn eller fiende!!!

6 kommentarer:

Heidi sa...

For en grei gutt!!! Spennende prosjekt, her må jeg følge med. Men det var jo NYDELIGE bilder du fikk i dag da, lyset var helt fantastisk på bildene! Ha en fin søndagskveld. KLem H

solveig sa...

stakkars gutt, heheh ;)) bra det ikke er bare jeg som drar med unga på sånne oppdrag :DD jeg ler godt!!

Arya sa...

Kjenner til problemet :-) Kommet frem til at det er en fiende, jeg! Og du tar flotte nok bilder, åkke som. Dessuten - hva er det ikke photoshop kan fikse??!?

Kathrine sa...

hihihihi... denne må jeg følge med på!
Jeg tror du med hell kan ta med deg en tredje person på neste forsøk ;) så slipper modellen din å holde den flaue frisbeen selv :P

Kort og Søm sa...

"smiler"...så bra han ble med deg da!! Tålmodig tenåring du har...
Og nydelige bilder av havet!!

Klem Fredrikke :o)

Nallebr.. sa...

hi, hi ser inte lätt ut... fast fotona blev fina!!!