tirsdag, november 17, 2009

siste runde med reflektoren, for denne gang…

så langt har jeg vel ikke funnet den helt store kjemien med min nye reflektor…

DSC_0105 copy 

daniel derimot…fikk mer og mer kjemi:)

DSC_0107 copy 

DSC_0109 copy 

han fant ut at når han sto med ryggen til bølgene, og tok reflektoren fort frem og tilbake foran ansiktet…lagde den en fantastisk lydeffekt…:)

DSC_0110 copy 

DSC_0118 copy 

-bli jeg brun nå, mamma?

DSC_0122 copy 

DSC_0125 copy 

flere enn meg som fikk litt afrika-følelse av disse 2 bildene???

DSC_0129 copy 

et siste bilde mot havet…det var så vakkert!!!

DSC_0141 copy 

DSC_0152 copy

DSC_0149 copy 

jeg skal love å øve videre…og ta med en som kan holde reflektoren litt på avstand kanskje…

fikk ikke noen smellvakre portretter akkurat…men en flott naturopplevelse…og en god latter:O)

så jeg er fornøyd!!!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

kult kult kult :)

ikke gi opp ! hihi
litt på avstand tror jeg er bra ;)
skulle blitt med og vært assistent for deg jeg vettu ;) hihi

Arya sa...

Og kanskje opplevelsen er vel så viktig som selve bildene?

Nydelige er de du har tatt iallefall!

Torilpia sa...

Latter er jo veldig viktig det :o)

Mange flotte bilder :o)

Kommer Mikael i avisen?? Leste igjennom forrige innlegg og tolket det sånn .. Spennende :o)

Ha en super lille-lørdag!!