tirsdag, november 17, 2009

solstråler og gullkorn…

DSC_0160 copy

DSC_0167 copy

i dag har det vært sol og regn om en annen…

og jeg mener bestemt at jeg våknet av et kraftig tordenskrall i dag tidlig…:O

DSC_0071 copy copy

lenge siden jeg har fått tatt noen orntlige bilder av mikael…

i går kveld sa jeg til ham:

-skal vi gå opp i stolene og kose oss litt??? (vi pleier å sitte i hver vår stol og se på tegnefilm…og småprate litt;))

-NEI…mye!!!!!!!

hehe…så da gikk vi opp å koste oss MYE…helt til klokka var nesten 23 faktisk:)

og i morra kommer kanskje gutten i avisa…jeg er veldig spent!!!:)

4 kommentarer:

solveig sa...

så koselig ;) spennende med avisa da!! klem

Kathrine sa...

kose er viktig ! mye ;)
hvilken avis da du...? ;)

RitaLita sa...

Alltid gode bilder hos deg! Gleder meg over hvert eneste innlegg.
Serien 1 og 2 om Reflektor var virkelig god og koselig lesning.
Får alltid en god følelse inni meg etter å ha vært innom bloggen din!
Takk for at du deler tanker og følelser med oss!

Arya sa...

Du tar fantastiske bilder, Tara. Og gleder meg til å se nye bilder av Mikael :-)

Ja, jeg lager fotobok. Synes det er så koselig å sitte og bla i disse. Da koser jeg og ungene oss grådig! Er opptatt av å ta vare på minnene og gjøre dem tilgjengelig, tror jeg.

Klem