søndag, november 29, 2009

verdens heldigste…

meny

gutten min…

med kvittering i  den ene handa…

og handlekurv i den andre…

han skal klare ALT selv…

og han er SÅ flink…kan så utrolig mye…

men han må passes på hele tiden…

for det lurer et uendelig hav av idèer i det lille vakre hodet hans…

DSC_0790 copy 

han er en 1 til 1 gutt…

en gutt som må passes på av en voksen hele tiden…

når man først blir vant til den tanken…

så er det egentlig ganske betryggende…

han sier av og til at han ikke tør å være alene hjemme…

da kan jeg med hånda på hjertet si…

-slapp av Mikael, du skal aldri være alene…

DSC_0812 copy

du vakre fantastiske menneske…

jeg tror alle de som passer på deg hver dag…

nyter å tilbringe tid sammen med deg…

du er virkelig UNIK…

DSC_0816 copy

og tenk at jeg er så heldig å få være mammaen din…

jeg er verdens heldigste!!!

8 kommentarer:

Kathrine sa...

han er heldig som har en mamma som deg :)
og du er heldig som har en så vakker gutt...

Eirin sa...

Tenk at mammakjærligheten er så uendelig stor! God ny uke til dere begge. Eirin ;-)

Guttemamma sa...

Av alle dine vakre innlegg,Tara...er vel dette helt i toppen!!

Grethe:) sa...

Vakre ord og bilder.. Nyter å lese hvordan du setter ord på følelsene dine. Grenseløs kjærlihet.. Du ER bare fantastisk!
Kjenner meg godt igjen i hva du beskriver om 1 til 1 gutten din' Marcus er jo også av samme kaliber, STORE gutten min - men go som gull er han, røveren:)(Rart vi ikke har treffest på Arena forresten.. er der vi også.. Fast tur hv. lørd. Sunkost, muffin og smootie. Etpar runder i 'svingdøra'/i heisen og så Plantasjen neste! Et lite uoppmerksomt øyeblikk å de kan finne på det meste disse barna.. Marcus tømte mel utover kjøkkenbenken i dag.. fin snø sa han;) klarer ikke bli sinna.
Men sliten er det lov å bli.. I morgen melder de snø! Marcus håper på det:) Ha en fin juleuke alle 4! Ses! Klem fra Grethe

Arya sa...

Snufs... Dette var virkelig vakkert - en uforbeholden kjærlighetserklæring fra mamma. Jeg håper virkelig at både du og Mikael også innser at han er verdens heldigste som har deg!

Heidi sa...

Vakker med stor V!♥ Dere er heldige som har hverandre! Klem H

ElinSire sa...

Dette var utrolig vakkert, Tara...gåsehudfaktor!

Jeg tror han er verdens heldigste gutt også :)

CosiFanTutta sa...

Jeg blir helt rørt! Det er han som er den heldige, Tara, virkelig!!

Har jo jobbet med mange små og store med autsme, og noen tar en bit av hjertet mitt for resten av livet. Din gutt er nok en sånn.....

Ha en fin og forutsigbar ;o) adventstid, kjære deg og dine

Cosi-klem