onsdag, desember 09, 2009

blessing…

 

jyu

5 kommentarer:

Arya sa...

Å! For en kjærlighetserklæring igjen!!! Du gir meg tårer i øynene, Tara - heldige Mikael som har deg som mamma!!

Nyt livet og dagen, min venn.

Arya sa...

Glemte å si at bildet er fantastisk redigert!!

Torilpia sa...

Herlig innlegg Tara :o) Han er nok en velsignelse for mange, Mikael. Han er mitt første "møte" med autisme og jeg er betatt :o)

Ser dere har fått tak i både juletre og julestjerner .. tatt vaksine og vært på Elkjøp de få dagene jeg ikke har vært innom .. hvordan rekker du/dere over alt Tara? Jeg er imponert over kapasiteten din.

Ha en superduper onsdag - klemmer i fleng fra meg!

Elisa Day sa...

Vackert!

IdaBethina sa...

Jeg synes bloggen din er så nydelig! <3 Og du er så utrolig flink til å ta bilder!