lørdag, desember 26, 2009

♥ ♥ ♥

DSC_0645 copy

3 kommentarer:

Line sa...

Nydeleg bilde av gullet, Tara:0)
Scrolla meg litt nedover her og var SÅ koseleg å lese og sjå bilder frå kvelden over alle kveldar, og eg kjenner på tårene som sprett fram når eg les og Mikael som erklærar sin kjærligheit til det som i mine uger er Norges beste Mamma!!
Augneblikk som er uerstetteleg og vert gøymt inne i sin heilt eigen plass i hjertet....
Nyt juledagane, min venn, og ei ekstra helsing til Mikael.
Varme klemmar.

Arya sa...

Det er så kjekt å se alle kjærlighetserklæringene som du har til din lille gutt. Jeg blir helt varm i hjertet og våt i øynene. Du er virkelig et forbilde, Tara!

Torilpia sa...

Hei hei .. :o)

2. juledag og det snør her også. Det begynte såvidt i formiddag - og nå har det til og med vært brøytefolk ute .. :o) Men nå er det nok synes jeg .. hehe ..

Har lest de siste innleggene dine - har ikke rukket å dra på bloggbesøk de siste dagene. Ikke fordi det har vært travelt akkurat - men fordi det liksom ikke har passet sånn.

Mange fine bilder og "historier" - må være en stor opplevelse å høre at Mikael er så glad i deg .. og som han koser med bestefar da :o) Tror han er veldig glad i dere alle sammen :o)

Tusen takk for kos julehilsen inne på bloggen min - det ble jeg veldig glad for :o)

Håper dere hadde en så fin julefeiring som det så ut til på bildene og at dere får en like flott nyttårsfeiring. Hvordan er det med raketter og høye smell ifht Mikael forresten??

Stor klem tilbake til dere :o)