onsdag, desember 16, 2009

hjertet mitt smelter når jeg ser på disse bildene…

jul01n

01

8 kommentarer:

Kathrine sa...

... får tårer i øynene jeg nå.
nydelige er de da.
klem

Berit sa...

Sukk..
Så skjønne gutter - og det slår meg at de ligner veldig ;) Nydelige gutter både i 2001 og i dag!
Takker for titten - og kommer snart igjen ;)

Hellig Lykke sa...

Skjønner godt at hjertet ditt smelter av disse guttene...
De var superfine da, men så har vi også sett at de er superfine nå :-)
Klem fra Hege

Heidi sa...

Skjønne!!!♥

Arya sa...

Oh yes! Fantastisk flotte, begge to!

Guttemamma sa...

Superfine gutter, da og nå!!!
Varm klem

Mine Blomster sa...

Jeg kjenner et stort hjertesukk når du skriver og viser oss disse bildene.. Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Kom gjerne inn å les min historie om vår Autist... Julen og alt hva der fører med seg....
Du er såå flink til å skrive og fortelle om dine gutter. Min gutt og jeg sitter ofte og leser om dere, og min sønn kjenner seg noen ganger igjen.....
Ta en titt da vel !! ;O)
Varm hilsen fra Birgitte i mine-blomster

Miriam Elisabeth sa...

Herlige bilder!