lørdag, desember 19, 2009

MENS VI VENTER…PÅ OLE LUKKØYE…

DSC_0411 copy 

ute er det full julestemning…snøen laver ned og lyktene er tent…

DSC_0415 copy 

i morgen får det rosa juletreet selskap av et grønt, ekte et:)

mikael gleder seg…

DSC_0416 copy 

jeg prøver å mane sviblene mine til å vokse og blomstre til julaften…

nå har de sett akkurat slik ut i 5 dager…er det normalt???

sjokolade-kokeboken står i vinduskarmen for å prøve å friste meg

til å lage litt julegodter før jul…

ser ikke ut til at det virker!!!

DSC_0417 copy 

og lysene får lov til å brenne for tida,

uten at en viss en blåser de ut;)

i kveld overrasket Mikael stort, klokka 1900 sto han i gangen og sa bestemt:

JEG VIL LEGGE OSS!!!”

oj, det var tidlig, tenkte jeg…

vel, nå er klokka snart halv 10…og han er fremdeles lys våken;)

så han har fremdeles ikke “LAGT OSS”…:o)

update: klokka er nå 23.10…

fremdeles ingen tegn til ole lukkøye…;)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige bilder! God lørdagskveld til store og små våkne;) Klem Heidi

Living White sa...

Sett sviblene varmt og gi dem vann så tror jeg de skal springe ut. Det funka i allefall på de jeg har på kjøkkenbordet....