torsdag, desember 03, 2009

mikael fikk ønsket sitt oppfylt…!!!

det snør 

dette var tidligere i kveld…

nå er det skikkelig tett snøvær og vind…

Mikaels drømmevær…

DSC_0056 copy

etter barnetv var vi ute for å prøve akebrettet…

skikkelig iskaldt og snøen lavet ned…

og Mikael i storebrors dress…

 DSC_0055 copy

liker lang lukkertid bedre enn blits…selv om de blir uskarpe…

DSC_0051 copy

litt action mellom brødrene her…;)

DSC_0053 copy

dette smilet lyser opp i en kald og mørk akebakke…

og tenk at Mikael fikk snøen sin:)))

 

11 kommentarer:

RitaLita sa...

Michaels smil lyste iallefall opp min kveld, - det smilet trengte jeg.
Takk!
Kos dere i snøværet :-)

RitaLita sa...

Unnskyld for at jeg skrev navnet hans feil....så det idet jeg trykte på "publiser" knappen.
Skal ikke gjenta seg :o)
Stor klem til dere!

ElinSire sa...

Så fantastisk, jeg er så glad på Mikaels vegne ;) Selv er jeg ikke så glad i snø, men det blir lyst og fint, det skal jeg være enig i -og moro for barna.

solveig sa...

Hærlig;))kos dere masse!! lyst på katt-unge som nyttårsgave ;D

FlorasFrue sa...

Så herlig at han fikk snø!!
Morsomme bilder :)
Kjersti

Elisa Day sa...

Mikaels leende förgyller min morgon. Härligt att han fick sin snö. Kram

Villa Luftslottet sa...

Jippi:) Det var jammen bra, dere ønsket jo snø, og så kom den:)
Det smilet der, kan jo lyse opp i ethvert vintervær;)
Syns bildene var kjempefine, stilig med lang lukketid - det blir så kunstnerisk!!
Kos dere i snøen:)
Klem

Torilpia sa...

Og når barna blir glade .. da blir mammaene det også :o)

Kos dere masse med snøen :o)

.. vi har faktisk litt vi også - sånn at det ikke er så mørkt om kveldene ..

Ha en flott fredag og ei toppers helg .. klemmer i massevis :o)

Arya sa...

Så flotte bilder du har tatt av en sprudlende gutt! Blurrete bilder er way bedre enn dårlige blitz-bilder, og blurringen gir en egen virkelighetsfølelse.

Håper M. koste seg skikkelig videre utover. Husk at snøen kan forsvinner fort!

Kort og Søm sa...

Vi har snø vi også, men nå begynner den å bli veldig våt.. :o(

Kos dere masse i snøværet!
Klem Fredrikke :o)

Love Peace Pionies sa...

Herlig!!
Så heldige dere er.. Har ei lita her som hadde blitt veldig gla for snø...
ha ei god helg!
klem K