torsdag, desember 31, 2009

nyttårsforsetter og bilder…

DSC_0664 copy2

jeg har noen nyttårsforsetter…

og innimellom alle forsetter om slanking, trening og røykeslutt,

har jeg bestemt meg for å prøve meg på et

A Photo A Day-prosjekt…

ta MINST et bilde HVER dag i hele 2010

og legge ut et bilde hver dag på fotobloggen min…

skal bli spennende å se om jeg klarer det…

 

DSC_0273 copy 

DSC_0261 copy 

jeg får ikke mikael med ut i det fantastiske vinterværet vi har…

han syns det er altfor kaldt sier han…

også han som ALDRI fryser…

heldigvis har jeg flere bilder av disse 2…

DSC_0270 copy

DSC_0319 copy 

DSC_0349 copy 

nå blir det spennende å se hvordan kvelden blir…

og hvordan mikael takler fyrverkeriet i år…

avtalen vi har er at alle de andre går ut og vi to sitter i vinduet og ser…

akkurat nå sitter han foran peisen med laptop’n og koser seg:)

DSC_0245 copy 

så vil jeg ønske alle som leser bloggen min et godt nytt år…

takk for alle gode kommentarer…

nnh

klem fra tara og mikael:)

 

8 kommentarer:

ElinSire sa...

Takk for alle de flotte fotoøyeblikkene du har delt med meg i året som har gått, Tara :) Og for alle skjønne historier og små hverdagshendelser med Mikael...

Gleder meg til å følge ditt nye prosjekt, lykke til :)

Ønsker deg og dine alt godt i året som kommer!

Klem!

Guttemamma sa...

Stor klem til der to herlige også og takk for alle fine bilder og tanker du har delt i året som har gått!!
smask

Kari sa...

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år!

Gleder meg til å følge deg i 2010 og ikke minst gleder jeg meg over alle de flotte bidene og dine varme tekster.

Hils Mikael fra meg.

Klem fra Kari :-)

Jannicke sa...

Takk for alt du deler med oss.
Jeg gleder meg til alle dine bilder i 2010 ;o)
Koser meg alltid her hos deg og Mikael!

Håper kvelden blir vellykket! Jeg sitter også bak gardinene ved midnatt,
er livredd for raketter ;o)

Godt Nytt År!

Klem J.

ANETTESHUS.COM sa...

Er innom for å ønske dere begge et riktig godt nytt år!! Håper dere får en fin kveld!!

Klem Anette:)

Anneli sa...

Takk for dine flotte bilder du deler med oss her på bloggen :)
Gleder meg til å følge deg og ditt nyttårsforsett i 2010!
Ønsker deg og dine et fantastisk nytt år.
Varme klemmer fra Anneli <3

Elisa Day sa...

Tack för alla dina vackra bilder. Gott Nytt År till dig och Mikael. Och resten av familjen såklart. Kram

Heidi sa...

Godt nyttår, Tara og Mikael! Takk for flotte innlegg og bilder i året som har gått. Er så glad for å ha blitt kjent med dere på denne måten- og gleder meg til å følge dere videre gjennom a photo a day i 2010:) Klem Heidi