torsdag, desember 17, 2009

tid for juleverksted…

JUVE

 

kks

5 kommentarer:

Mine Blomster sa...

Så hyggelig å høre fra deg og ikke minst av en mamma som hvet hva jeg snakker om....
Glad for å høre at du liker måten jeg skriver på. Det er en prøvelse i seg selv bare å skal skrive. Og serlig om det som står en hjerte nermest... Så sårt og kjært....
Jeg har satt meg som følger og linket deg til min blogg. Så vi blogges. Jeg er innom deg som sakt, titt og ofte. Kansje for å se hva du har tort å gjøre med din sønn, som ikke jeg orker eller tørrrr!!! Butikker... jeg orker nesten ikke tanken engang!!

Og du, har du først sagt at nissen kommer.... ja da har du gjort det!!! ;O/ ;o))
Hvem sa det skulle være enkelt.!!?
Håper jeg høre fra deg igjen. ;o)
Varm hilsen til deg og dine
Birgitte

Love Peace Pionies sa...

ååå,så koselig det så ut:)
klem K

Monika sa...

Heisan ;)
kor artig med juleverkstad ;-)

Smil fra monika
ps... har ein pc som har havarert og eg finner ikkje igjen min mail - så vis du kunne sende meg ein ny - med adressen hit
aarset@sidene.zzn.com

Arya sa...

Ser ut som om dere har det riktig så hyggelig! Flotte bilder som alltid!

Torilpia sa...

Så koselig med juleverksted. Vi hadde noen kvelder i november vi - hvor vi laget litt forskjellig. Men dessverre er ikke ungene så interessert i år. Har puslet litt for meg selv innimellom da .. :o)

Nydelige julekort minner i de to innleggene under her. Så søte gutter da .. :o) Det er vel lov å si at Daniel var søt også - selv om han nå har blitt stor ...?? :o)

Fortsett å kose dere alle sammen.

Ha ei toppers helg - klemmer!!