lørdag, januar 09, 2010

ADVARSEL: mange bilder…!!!

bilder som disse ELSKER jeg!!!

ikke de perfekte portrettene akkurat…

men halve hoder og litt ute av fokus og sånn…

det blir alltid favorittene mine…

victoria, elisabeth og daniel…

de hadde det veldig gøy når vi fotograferte…

jeg har det veldig gøy nå når jeg ser på disse bildene… 

 

DSC_0398 copy 

DSC_0404 copy 

DSC_0406 copy 

DSC_0411 copy

DSC_0421 copy 

DSC_0422 copy 

DSC_0424 copy

DSC_0426 copy 

DSC_0430 copy 

DSC_0431 copy 

DSC_0440 copy

ha en deilig helg!!!

PS…det er ikke meg på bildene…det er jeg som har tatt bildene…

damen med det nydelige smilet er min gode venninne elisabeth:)

5 kommentarer:

mi-rachel sa...

herlige bilder.
så mye liv.
så pen du er!
ha en god helg!

Eirin sa...

Gode deilige bilder som vitner om levende liv. ;-)
Du er ei flott dame.
God helg til deg og dine fra Eirin.

Torilpia sa...

Der kom beviset - på at bilder som ikke ble helt som vi tenkte fortsatt har et budskap og er flotte på sin måte :o)

Stilig Tara !!

Ha ei fortsatt flott helg - klem!

happy in pink sa...

må jo bare få oppklart EN ting...det er ikke meg på bildet;) det er min gode og veldig søte venninne elisabeth...men hun blir sikkert veldig glad for kommentarene deres...hihi!!!

klem tara (som har svart hår)

Arya sa...

Jeg er helt enig!! Slik bilder er blant de vakreste som finnes. Spontane. Levende. Og ekte!!

Og jeg regner med at du er akkurat like vakker som din flotte venninne Elisabeth!