torsdag, januar 21, 2010

den egentlige grunnen…

her er den egentlige grunnen til at vi var på Expert i går…

DSC_0413 copywm 

den store godteri-automaten som står ved inngangen…

men det er IKKE alt det gode inni automaten som frister denne gutten…

nei…det er ALT det andre…

putte penger på…

trykke et nummer på displayet…

se og høre når den utvalgte varen detter ned i luken…

åhhh…det er spennende det!!!

DSC_0404 copy copywm

DSC_0403 copy

hmmmm…hvilket tall skal jeg velge, tro???

DSC_0406 copy 

DSC_0409 copywm 

DSC_0410 copywm 

og dagens fangst ble…

peanøtter og Battery…(da ble storebror fornøyd)

DSC_0412 copy 

DSC_0417 copywm 

på vei til bilen i den kalde snøføyken…

rimelig fornøyd!!!

12 kommentarer:

Camilla :) sa...

En utrolig fin blogg du har! Jeg blir litt tom for ord her jeg sitter, men jeg liker bloggen din veldig godt! :) Både tekst og bilder sier mye om at dere setter pris på de små tingene, ting som mange glemmer å sette pris på i hverdagen. Gleder meg til å følge deg videre! :)

mi-rachel sa...

min sønn elsker også disse automatene.jed derimot elsker alt inni automatene. knall fin lue på den meget fotogene sønnen din!

Heidi sa...

Jeg smiler som vanlig når jeg er her!:) Ha en fin kveld, Tara! Klem Heidi

Torilpia sa...

Herlig .. og litt billigere enn ei ny vifte eller en micro :o)

Ha en toppers torsdagskveld - klem!

gunn randi sa...

nydelige bilder! for meg er nok innholdet viktigst, Mikael!!!

Arya sa...

Nå sitter jeg og ler for meg selv - hvor glad du skal være at ikke innholdet også er attraktivt!!! og hvor glad du kan være at det finnes en godteglad storebror som kan ta over dagens fangst for deg!!

Jeg sier det igjen, min kjære venn, bloggen din må være en drøm å dette borti dersom man får denne diagnosen på et barn. Du glorifiserer ikke - du tenker positivt og velger å dra frem det som faktisk er bra! Og som vi mer og mer får øyene opp for - det som er bra er jo faktisk så enormt mye!!!

Takk igjen, Tara- for at du deler dette med oss!!!

Dronning Maud sa...

Opplevelse å lese bloggen din...

Blåbærpai sa...

Herlegt! :)

FlorasFrue sa...

Herlige bilder! Du rører noe hos meg hver gang jeg titter inn her.
Kjersti

Guttemamma sa...

Innom for og ønske deg og gutta boys god helg,Tara!! Mikael begynner å bli veldig stor nå,,ble så tydelig på bildene. Vakker er han...!! Hva med å kjøpe flipper spill hjemme??Eller er ikke det noe stas??
klemmer

Anonym sa...

Nå må jeg bare sende deg en kommentar! Kom over bloggen din i jula og har blitt fast leser! Heldige gutten som har deg som mor!! Du skriver så vakkert og det er sterkt å lese om hverdagene deres! Om hvordan du må ta på deg den tålmodige kappen og hvem som har lært deg det o.s.v! Ja, jeg er ikke så ordrik, men synes du har en fantastisk sønn, en fantastisk blogg og noen fantatsiske øyne å se på livet med!! =) God helg! Merete

happy in pink sa...

takk merete:))) koselig å høre...klem fra meg:)