torsdag, januar 28, 2010

en aldri så liten rampestrek…;)

mikael liker å se på når mamma sminker seg…

og noen av sminkesakene må prøves ut litt også…

DSC_0040 copywm

denne kosten f.eks…

DSC_0039 copywm 

ser du det lure blikket, eller???

DSC_0032 copy 

og så stikker vi den laaangt inn i øyet…

 DSC_0038 copy

og vips…så var hele busten borte, gitt!!!

DSC_0037 copy 

og gutten er storfornøyd…

YES!!! en rampestrek!!!

DSC_0034 copywm

mikael fikk seg en god latter…

og jeg får meg en ny kost;)

6 kommentarer:

Arya sa...

Men du trengte en ny børste, ikke sant? Så egentlig kan du bare takke rampegutten :-)

Du må forresten hilse han og si at jeg dessverre ikke kan kjøre til kiwi nednes for å kjøpe fiskekaker. Det går nemlig ikke helikopter til land så sent på kvelden. Men hadde jeg vært i nærheten skulle jeg mer enn gjerne gjort det - jeg ELSKER nemlig fiskekaker!!!

klem til dere begge!

Heidi sa...

Utrolig kul bildeserie!:) Forresten artig å lese venninnen din sin beskrivelse av deg. Passer noenlunde med inntrykket jeg har:) Klem H

mi-rachel sa...

hi hi ;)

Miriam Elisabeth sa...

Herlige bilder.
Han gjorde deg en tjeneste, nå kan du kjøpe deg en ny kost =)

Miriam Lilliana sa...

Så utrolig herlige bilder. Elsker å se bildeseriene dine. Kjenner de langt inni hjertet... <3

CosiFanTutta sa...

Hehe, SER jo morsomt ut, da!! Han skulle vært hos meg, jeg har så mye remedier at det flommer over. Alt som eventuelt ble ødelagt hadde jeg hatt minst en kopi av, hhe

Har SELVSAGT stemt på dere som Mest orginale MAMMA blogg. Dere bare MÅ vinne!!!