søndag, januar 17, 2010

et innlegg med mye smil og glede…:)

siden jeg sitter her med streptokokkene mine…og føler meg ørlite syk og lei,

passer det vel bra og hente fram denne søteste av alle søte utmerkelser…

den fikk jeg for en stund siden av Gjertrud (LIVING WHITE)…

den var utrolig hyggelig å få:)

tusen takk Gjertrud:D

s_taward

jeg har også fått en sitat-utfordring av Dronning Maud…:)

jeg elsker jo sitater…så det passet jo supert:)))

hjertelig takk dronning Maud;)

cd 

sitatutfordringen vil jeg gjerne sende videre til de koselige bloggvennene mine Toril og Gry

♥♥♥

oppdaget akkurat nå at bloggen min er nominert til

“årets mest orginale mammablogg”

inne hos Foreldremanualen

og det var jo bare dagens store overraskelse kan du si:O)

hadde jo vært knallgøy å vinne…

spesielt siden kategorien er “mest orginale”…hehe

så gå gjerne inn og stem…hvis du vil;)

NYT DAGEN!!!

14 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Gjett om jeg skal stemme på deg:) Det hadde vært en velfortjenmt seier i tilfelle, og jeg krysser fingrene:)
Gratulerer med fine awarder og riktig god bedring til deg:)
Klem fra meg

Love Peace Pionies sa...

gratulerer.. håper du vinner.
flott sitat!!

Jannicke sa...

Du har fått min stemme,
rett og slett fordi du fortjener den!
Klem J.

Anonym sa...

Og jeg har selvfølgelig stemt på deg, vennen!! Klem fra Elisabeth...

Dronning Maud sa...

Håper du vinner....godt sitat:)

Eirin sa...

Men så utrolig koselig! Det fortjener du. Bloggen din er meget god og at du fortjener prisen er det ingentvil om. Ha en god søndagskveld. Klem fra Eirin

Arya sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Arya sa...

Heia Tara!! Gjett om jeg skal inn og stemme på deg. Dersom det går an, da. Egentlig synes jeg kanskje at 'orginal' er et litt upassende begrep på bloggen din, eller heller kanskje ikke dekkende. Men vet ikke hvilket ord jeg skulle bruke. Jeg vet iallefall at jeg gleder meg hver gang jeg ser at du har oppdatert den, og jeg blir alltid følelsesladd etter å ha lest den. Glad. Litt trist. Oppglødd. Jeg er iallefall ALDDRI uberørt!! Så takk skal du ha, Tara, for en fantastisk blogg, og for at du gir oss et lite innblikk i livet ditt!

Og du - tusen takk for utfordringen (leste innlegget litt fort første gangen, derfor en ny kommentar :-). Her trenger jeg faktisk ikke gå i tankeboksen engang...

Klem

mi-rachel sa...

sånn..nå har jeg stemt på deg.
du er uten tvil den mest originale!

Mine Blomster sa...

Klart jeg stemmer på deg... ;O)
Allerede gjort!!

Jeg kjenner klumpen i halsen når du skriver til meg på bloggen. Det å vite at du hvet, gjør det så mye sterkere for meg.. At du skjønner at jeg er sliten, uten at jeg behøver å bruke så mange ord...
Når andre som ikke er i samme setting, sier di skjønner hvordan vi har det... Da kjenner jeg agresjonen kommer, men må styre meg... Ingen hvet hva vi går igjennom, så sant de ikke er i samme setting selv!!!!
Det gjør godt med dine ord på min blogg. Godt å vite at en ikke er alene, selv om jeg skulle ønske at vi kunne slippe...
Dette ble kansje litt tungt. Men jeg tror du skjønner hva jeg mener ,O)

Gratulere så mye med AWARDen.
Og Du!!! Du vinner !! :O))))
Klem B

FlorasFrue sa...

Du har fått min stemme! Du har en utrolig inspirerende blogg - takk!

Nyt dagen og jeg håper du vinner!!
Kjersti

Marta / Livet på landet sa...

Hei! Takk for kommentar inne hos meg! Har sett på bloggen din nå, og ser jo at du har peiling på fotografering, så da tror jeg absolutt du vet hva du snakker om:)

Fin blogg du har! Jeg har i flere år jobbet med autister, og synes innleggene dine er interessante:)

Heidi sa...

Du og Mikael er en enorm berikelse i verden, også bloggverden. Du fortjener hver stemme, min venn! Klem H

Torilpia sa...

Gratulerer med nominasjonen - du har en superduper mamma-blogg :o)

Flott sitat med bilde :o)

Hmm .. må tenke litt på denne utfordringen .. hadde nesten håpet jeg klarte å lure meg unna .. hehe .. Men jeg tenker!!

Artig med award også da .. :o)