lørdag, januar 16, 2010

la meg få presentere…

dette 365-prosjektet mitt gjør at jeg får bilder jeg aldri ellers ville fått!

følte ikke jeg hadde NOE å ta bilde av i går…

jeg lå på sofaen med halsbetennelsen min…

Mikael skulle på avlastning…

Daniel ser jeg sjeldnere og sjeldnere…

en slik dag ville jeg normalt ikke tatt NOEN bilder;)

-Jeg stikker, mamma! roper Daniel

-VENT!!! hyler jeg tilbake…

-Jeg må ta noen bilder av deg…jeg trenger et dagens bilde!

DSC_0198 copywm 

DSC_0213 copywm

DSC_0200 copywm 

DSC_0207 copywm 

så la meg få presentere Daniel…

snillere og høfligere gutt finner du ikke…

og med en aldri så liten skuespiller i magen;)

♥♥♥

11 kommentarer:

ElinSire sa...

Jeg skjønner godt at du er stolt av ham, Tara :) Nydelige portretter!

Eirin sa...

Daniel ligner faktisk både i utseende og skuespillerfakter på min Henning (18), så gøy! ;-) Høflig er han også. Artig med unge snille gutter. Må vel vise deg bilde en gang.
God helg i helbredens tegn. Alt godt til deg fra meg.

Jannicke sa...

Utrolig kjekk er han ;o)
Jeg har en jente på 15 år, vi kan jo presentere de for hverandre... hahahaha :o)

God helg! Og god bedring!

Klem J.

Torilpia sa...

Herlige bilder av en skjønn gutt :o)

Supre bilder til tross for at du er syk også .. du er superflink Tara :o)

God bedring til deg - stor klem!!

CosiFanTutta sa...

Heisan, han SER ut som en snill og høflig gutt. Veldig flotte bilder av en flott gutt. Ikke bra med halsbetennelse, stakkar! Har en grei 16-åring i hus og det er neste som han ikke bor her lenger. NÅR han er hjemme sitter han ikke vedsiden av meg i stuen for å si det sånn...ja, ja

Flotte bilder av perlene nedfor her, magisk :o)

God bedring!

Cosi-klem

Guttemamma sa...

Elsker innlegget ditt"lærdom fra en liten gutt",Tara. Jeg lærer av deg..
klem og god bedring

Arya sa...

Der ser du! 365-dagers prosjekt tvinger en til å ta bilder når man egentlig ikke ville tatt. Det merker jeg i år, har jo bestemt meg for å ta det litt roligere enn i fjor, og ser at det er mange motiver jeg går glipp av!

Som jeg sa i den andre bloggen din - han er en herlig gutt, Daniel!

Håper du koser deg som best du kan - med eller uten halsbetennelse!

Klem til deg med en varm tanke fra meg!

Kathrine sa...

finfine bilder...
:) gøy når det blir så bra !

mi-rachel sa...

pene bilder.
og han ser jammen kjekk og snill ut! håper du snart blir kvitt halsbetennelsen.

Gunn Beate sa...

For noen utrolig pene gutter du har.

ScandianvianMum sa...

Utrolig kjekk og flott gutt. Og fantastiske bilder du har i bloggen!