fredag, januar 15, 2010

magic…

iu

9 kommentarer:

Eirin sa...

Ja, det gjør jeg faktisk! ;-)
Jeg tror på de små magiske øyeblikkene, de som plutselig står ut fra de andre og gjør at vi må stoppe opp og bare kjenne på magien.
Du har nok mange sånne. God klem og god heg fra Eirin.

Arya sa...

Jeg også!!! De magiske øyeblikkene er rundt oss til enhver tid - det gjelder bare å stoppe opp og lytte, kikke sånn innimellom.

Akkurat nå, for eksempel, sitter og kjenner på hvor deilig og magisk det er å nyte stillheten og roen alene med en salatbolle og en kaffe latte. Samtidig vite at om 3 timer er det full rulle igjen!

Ha en fin fredag, min kjære venn!

Love Peace Pionies sa...

Litt magi i hverdagen er fint...
fantastisk bilde.
god helg
klem K

Rockin' Blogg sa...

Gutten i Boblene :)
Magic is all around us <3

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Yes I do!! :) God helg til deg snuppa.. Har ikke hatt plass til blogging i hodet mitt i det siste.. Vært mye annet så jeg har ikke gitt så mye lyd fra meg selv om jeg har vært innom deg innimellom.. Håper du har det bra.. God helgeklemmer fra Linda :)

Torilpia sa...

Det tror jeg nok du vet svaret på :o)
Dette var i alle fall et magisk bilde .. nydelig!!

Ha ei super helg Tara - stooor klem :o)

Dronning Maud sa...

Utrolig fint bilde!!!

ElinSire sa...

Åhh! Dette er et sånt bilde som får hjertet mitt til å ta et ekstra hopp!
Og klart jeg tror på de magiske øyeblikkene, jeg har opplevd mange av dem ;) Og du viser jo ett av dem her!

Alldeles nydelig bilde!! Alt stemmer :)

Elisa Day sa...

Yes I do! :D