tirsdag, januar 12, 2010

noen av dagens bekymringer…og en liten skøyer

jeg har kjørt Mikael på skolen…

han er fremdeles forkjøla og litt sliten, men skulle få en rolig dag på skolen…

håper han får i seg litt mat…

lenge siden han har spist ordentlig…

jeg kan se at ribbeina begynner å stikke ut…

det skal ingenting til før han slutter å spise…

så jeg krysser fingrene for at han får i seg en halv skive eller noe i løpet av dagen…

de neste timene skal jeg tilbringe på Panduro i Kristiansand…

kanskje jeg tar med kamera og tar dagens bilde der borte??;)

her er noen av bildene fra i går!!!

snap 

som dere ser er han en liten skøyer…:D

HA EN FLOTT DAG!!!

6 kommentarer:

Torilpia sa...

Huff da .. stakkar liten ..

Vi får tro at han får litt mat i kroppen i løpet av dagen. Ikke så greit å gå og bekymre seg for barnet sitt slik.

Du får prøve å kose deg på Panduro - som er en opplevelse i seg selv .. kos deg Tara og ta vare på deg selv også :o)

Stor klem!

Jannicke sa...

..ja, dette med mat fører mye bekymring med seg. Spesielt hos barn...
Håper på det beste, sikkert godt for M å få stuebytte.

Klem til deg.

Love Peace Pionies sa...

Håper han blir fort god og får i seg litt mat !!
digger bildene!!
klem K

Arya sa...

Ja, ribbeina som stikker ut kjenner jeg godt til :-( Men tar man opp bekymringen med helsevesnet, så er motsvaret; ja, men hvordan er allmenntilstanden? Er den bra, så er det ok. Og sånn er det vel kanskje? Jeg putter på med tran og sanasol, og håper at ribbeina en dag forsvinner igjen.

Du - de collagene du lager stadig vekk - de skal inn i albumet, ikke sant? De er jo så herlige!!

Klem til deg der du koser deg på Panduro!!

KKannDesign sa...

God tur til panduro - kos deg - kjøp masse fint - og vis oss fangsten!! Smil!

Ha en knall tirsdag!

KlemKKann

Eirin sa...

Jeg tror ikke vi skjønner dine bekymringer fult ut, kjære du. Alle gode tanker sendes. Jeg håper du fikk en deilig Pandurodag, helt for deg selv. Og kanskje cafébesøk etterpå. ;-)
Selv teller jeg, som du vet ned, og funderer samtidig over livets mange sider. I dag 9.
Klem fra Eirin