tirsdag, januar 19, 2010

noen ganger må man spille uten regler…

av og til vil Mikael spille brettspill…

spiller ikke noen rolle hvilket det er…

og alle spilleregler blir kastet over gjerdet;)

DSC_0699 copy 

DSC_0716 copy

DSC_0725 copy 

denne gangen ble det et spørrespill…

-hva heter dronninga av Danmark?

og mikael roper ivrig:

-ikke si det!!! ikke si det!!! JEG vet det…JEG skal si det…

hun heter SONJA!!!

DSC_0736 copy 

DSC_0743 copy 

DSC_0755 copy 

DSC_0744 copy 

det tar ca. 5 minutter…

så er han lei…

-nå er jeg ferdig med å spille!!!..sier han

og så forlater han åstedet;)

 

4 kommentarer:

Torilpia sa...

Hihi .. Dronninga av Danmark heter nå Sonja .. :o) Herlig!!

Kjenner jo litt til det der med regel-frie brettspill .. kan jo være gøy ei stund .. :o)

Er vel mest frustrerende for andre barn - med slike regelfrie runder :o) Vi voksne er ikke så nøye .. heldigvis ..

Ha en super tirsdag - håper det går bedre med dere nå!

Mina er syk her i dag .. men lurer på om hun kunne vært i barnehagen allikevel .. litt for ivrig til å være syk - spør du meg .. :o)

Klemmer!

gunn randi sa...

Regler er til for å brytes!god bedring til alle tre:)

Dronning Maud sa...

Jeg ble rørt:)

Elisa Day sa...

Härligt! Vem behöver regler när man spelar, mycket bättre utan. Underbara bilder. Gillar speciellt bild nummer 3 Kram