mandag, januar 11, 2010

right here and now…

KPertiet_CardedStackedFrames-11

 

4 kommentarer:

Jannicke sa...

..absolutt : En bagatell!!! For å være helt ærlig : Det sniker seg daglig inn sjokolade her og ;o)
Tok seg bare så utrolig dårlig ut å skrive det på bloggen ;o), hahaha..

Fantastisk bilde igjen.... M er fotogen!

Klem J.

Eirin sa...

Vakkert bilde av vakker gutt i vakker ramme. ;-)
Jeg har statet nedtelling inne hos meg...
Alt godt til dere fra Eirin

Arya sa...

Carpe diem er mitt motto - det er vel i samme gaten som dette, ikke sant? Livet går fort nok om en ikke skal nyte livet her og nå, og plutselig så var morgendagen den dagen i går som man skulle leve i dag. Eller noe sånn... :-)

Klem til dere begge - spesielt til M. som jeg skjønner ikke er helt i form fortsatt? Min fikk antibiotika. Igjen.

Torilpia sa...

Så fint bilde :o)

Teksten er viktig å huske på ... skulle ønske jeg var flinkere til nettopp det - sette pris på nuet.

Ha ei fortsatt fin uke Tara - stor klem fra meg :o)