lørdag, januar 30, 2010

så var det lørdag, gitt…

halleluja…den melkehvite porselenshuden er tilbake:D

så hold deg unna du ekle elveblest…vi vil ikke se deg igjen!!!

nesten synd at jeg ikke fikk tatt bilde av ham i går (han nektet),

absolutt hele kroppen, til og med hodebunnen var dekket …

MEN det var i går…og i dag var mikael klar for utflukter igjen:)

her er vi på Tromøya i formiddag…

mikael poserer stolt med en haug kvitteringer han fikk av den snille kassadama:)

DSC_0120 copy 

har flere bilder å vise fra samme sted…

kommer senere:)

 

5 kommentarer:

Arya sa...

Så bra at Mikael er frisk igjen! Jeg antar elveblest er like vondt for han som for min mormor som fikk dette i fjor. Du får hilse M. og gi han en god klem fra meg - han har vært flink!

Klem til deg.

Heidi sa...

Stakkars lille gull! Det klør noe sinnssykt!!!Godt det er over alt. Jeg hadde det for noen år siden og fikk en sprøyte som hjalp ganske raskt. Det er jo en eller annen allergisk reaksjon, håper det ikke kommer igjen!:) Klem H

mi-rachel sa...

så godt han er frisk!

Torilpia sa...

Deilig at han er frisk igjen :o) Elveblest er forferdelig har jeg hørt .. usj ..

Håper dere hadde en super lørdag - nå har det blitt søndag og det ser ut til å bli en kald men strålende fin dag her.

Stor klem fra Toril :o)

Dronning Maud sa...

Stakkars....!tromøya er fantastisk flott:)har venner der:)