lørdag, januar 23, 2010

se hva jeg fant, da…

 

jeg har noen mapper med gamle bilder i…

og noen av disse bildene er så utrolig søte…

som dette f.eks…av Mikael, 5 år gammel…

på mcdonalds…med et HAV av pommes frites foran seg…

og mord i blikket;)

haha…han kunne det allerede da!!!

F1000062 copy 

i dag har vi vært litt uenige…skjønningen og jeg;)

men vi er perlevenner nå…etter en runde med voldsom skremmelek…

han elsker å bli skremt…ja, bare på lek så klart!!!

og siden han var pip våken til klokka 02 i natt…

så har jeg akkurat servert ham et glass med noe (ZZZZZZZ) rart i;)

SOV GODT ALLE SAMMEN!!!

SÆRLIG DU, MIKAEL:)))

7 kommentarer:

Blåbærpai sa...

ynskjer dykk begge ei god og roleg natt!! :)

Heidi sa...

Det blikket er jo helt herlig, uansett om det er kjærlig eller sinna.♥ Håper denne natten blir roligere enn forrige! Klem Heidi

Torilpia sa...

Herlig bilde - og blikk :o) Ikke alltid like lett å bli enige.

Ha en "sovende" natt - klemmer!!

Guttemamma sa...

Ler her jeg sitter,utroli skjønt bilde forresten!!
Lørdagsklem

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Ja det var litt av et hav!! Hehe.. Greit å være litt uenig, bare man blir venner igjen.. Klem til deg du skjønne :)

Arya sa...

Sånne mapper er gull verdt! Håper bare at du har back-up av dem også!?!?

Det med zzzzz-kjenner jeg igjen! Av og til bare MÅ man - uten søvn fungerer iallefall ikke jeg. Og ettersom jeg husker å ha lest er vel det å ta fra folk søvnen noe av det mest effektive terror-midlene som finnes!

Da krysser jeg fingrene for at M. sover til etter kirketid i morgen, og at du fakisk legger deg i kveld :-)

Natta, min venn!!

Love Peace Pionies sa...

Du tar så bra bilder!!! håper natta ble bra...