mandag, januar 04, 2010

tull og tøys…

DSC_0749 copy 

en skikkelig sløv dag har vi hatt…jeg og mikael

formen hans varierer, men nå i kveld har han vært veldig trett og slapp

det blir hjemmedag i morgen også

vi ser på Milo og rampete Robin til krampa tar oss…om og om og om igjen;)

jeg prøver å friste ham med noe mat…ikke særlig populært

DSC_0750 copy

vi har tullet og tøyset på gulvet…

da kom smilet fram igjen…

DSC_0807 copy

jeg fikk tillatelse til å ta masse bilder…

som jeg skal gå igjennom nå i kveld…

for nå ligger faktisk Mikael å sover:)

2 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

Herlige bilder av en flott gutt!!! :) jeg har selv jobbet med to gutter med autisme på en skole i ett år.. spennende og utfordrene jobb :) - vi hadde så utrolig mange gode og fine stunder sammen!

koselig blogg har du iallefall.. deler utrolig mye av deg selv og livet ditt! :) jeg liker slike blogger som du har! - så ærlig og åpen.. det rører liksom noe ved en..

kos dere og nyt hverdangen!

nyttårsklem fra Lisa

Torilpia sa...

Så koselig å tulle og tøyse litt .. trengs vel spesielt mye når man er litt slapp og uttafor. Har ei som har slitt med kvalme og oppkast her idag .. men tror det ble bra til kvelden .. skal visst på skolen i morgen i alle fall.
Får håpe det ikke var noe smittsomt .. men vet at et par nevøer av meg har vært syke for kort tid siden ...

Fortsatt god bedring til Mikael - klemmer :o)