onsdag, februar 03, 2010

adorable…

you

5 kommentarer:

Blåbærpai sa...

Skjønningen!!
Eg er dødsimponert! Rosa steikjepanne-MED prikker!! Den kjedeligaste rett må vere ein fryd å lage i den panna der!!
:)

Miriam Elisabeth sa...

Ja, det er han :)
Hvor lager du fotobok?

Hellig Lykke sa...

Hei, ja det er ikke lett å få med seg alle innleggene, så de 7 tingene dine hadde jeg ikke fått med meg :-)
Men alltid for sein (bortsett fra i jobb)og ikke økonomisk er jammen jeg også :-)
Men det utelot jeg fra listen min
*fnis*

Arya sa...

Den signerer jeg også! Han er en skikkelig go'klump! ikke sikkert han ville likt den betegnelsen, men åkke som!

Og slapp av, Tara - majones er faktisk sunt det også, i små mengder riktignok. Det sa iallefall kokken min :-) Så da spiser jeg tunfisk-salat med majones - men når jeg kommer hjem skal jeg lage tunfisk salat med kesam og legge ut oppskriften - den var faktisk nesten like god!

Og det minner meg på - lunch-tid! Opp og se hva de har funnet på i dag. Alltid noe god, vi sliter vel heller med å finne igjen brunosten når vi kommer hjem, ja!

Torilpia sa...

Så søt da .. :o) Nydelig bilde!

Skjønner hvor du vil med indigo-barn .. :o) Leste litt om dem idag - spennende ..
Synes du er veldig flink med barn og kan ikke skjønne at du har behov for Auratranformasjon i alle fall .. noe som de anbefalte for å forstå indigo- og krystallbarn :o)

Ha en flott torsdag og ei super helg .. stor klem fra Toril :o)