torsdag, februar 04, 2010

bare en liten prat…

det nærmer seg karnevaltid igjen…

jeg hadde en koselig prat med mikael i kveld…

han fortalte litt om skoledagen sin i dag og om hva han skal være på karnelvalet..

DSC_0427 copy

for det første syns han at det er veldig gøy med fysioterapi,

for der bøyer de hodet bakover og forover,

og kaster ballen 10 ganger i veggen…

DSC_0429 copy 

og så var det karnevalet da,

som skal foregå til onsdag på skolen…

han gleder seg masse:)

DSC_0430 copy 

-“hva skal du være på karnevalet da?” spurte jeg.

-“først skal jeg være Miele tørketrommel,

og så etterpå skal jeg være Lisa Børud!!!”

DSC_0432 copy

7 kommentarer:

KKannDesign sa...

Herlig!

SmilKKann

Dronning Maud sa...

Så skjønn!!!lisa børud er en slager her:)

Arya sa...

Tihi - de kan få sagt det!

Håper du har en fin kveld! Her sitter vi i nesten stummende mørke - hovedkraft-turbinen har gått ned, og da er det ikke mye lys og varme vi får! Så jeg svirrer litt rundt meg selv, og nyter batteriet på pc'en :-)

Kari sa...

Herlig gutt!

Kari :-)

Cecilie sa...

Så herlig!

Ha en god dag!

Torilpia sa...

hihi .. hvorfor ikke .. :o)

Går jo an å kle seg ut som en mobil-telefon - så hvorfor ikke en tørketrommel .. :o)

Herlige Mikael!!

Ha ei super helg - stor klem!!

mi-rachel sa...

he he...miele tørketrommel og lisa børud;)