søndag, februar 14, 2010

happy…

DSC_0004 copywm

vg

9 kommentarer:

mi-rachel sa...

lovely!

Kort og Søm sa...

Nydelig bilde!!
Ha en fin dag :o)

Arya sa...

Gratulerer til deg også!! Og et fantastisk bilde! Har du brukt texture her??

Vi har akkurat kommet tilbake fra en relativ mislykket helgetur. De tre vi reiste sammen med fikk omgangssyken natt til lørdag, så det gikk hardt utover klær og lite utover mat, for å si det sånn. Så vi kom hjem tidlig - så da får jeg bake boller med ungene i stedet!

Kos dere!! Klem!!

ps - kjekt å se at du blogger igjen1!

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Glad Morsdag, valentines & fastelaven.

Du gav du mig riktiga sommar vibbar & jag kan riktigt känna Syrenens underbara Doft!

STOR KRAM

Bluggi buggi blogg sa...

Ha en fin søndag :)
Trude :)

Anonym sa...

Håper du også har en flott morsdag Hildemor!! Du er ... som jeg har sagt mange ganger før, den mest tålmodige mamma'n jeg kan tenke meg, og jeg er glad du hever deg over dårlige kommentarer på bloggen din, og er tilbake!!! Vi er mange som leser bloggen din hver dag, og elsker den... Og jeg er glad ideg!!! Klem fra Elisabeth <3

gun randi sa...

Nydelig bilde! God morsdag til deg,Hilde! Gleder meg til lusjen på tirsdag :)

Camilla Jørgine sa...

Nydelig bilde!! Blir heilt varm i hjarta av slike bilder!

Dronning Maud sa...

grtulerer du også:)