mandag, februar 22, 2010

selvportrett…

jeg har bestilt bloggen min som bok…

tenkte at det var koselig for ungene å ha når de blir store…

så kan de mimre og tenke tilbake på barndommen,

forhåpentligvis med et smil;)

men de kommer jo ikke til å huske hvordan mamma så ut,

for jeg er jo av naturlige grunner sjelden på framsiden av kamera…

så det skal jeg prøve å gjøre noe med!!!

for jeg vil også være med i neste bloggbok jeg lager;)

så da får jeg begynne å ta selvportrett da??? ganske teit egentlig…men men…

 

DSC_0063 copy

jeg skal prøve å bli litt mer kreativ…

(pleier egentlig ikke å gå med skaut altså…)

så kom igjen damer…

ta bilder av dere selv!!!

en utfordring fra meg til deg;)

6 kommentarer:

Torilpia sa...

Et flott bilde ble det .. og du er jo veldig fotogen også :o)

Det er ikke jeg dessverre .. ikke er jeg særlig glad i å bli tatt bilde av heller .. handler vel mest om at jeg ikke liker kroppen min slik den har blitt de siste årene .. men kanskje hvis jeg klarer å gjøre noe med det .. :o)

Ha ei flott ny uke - klemmer!

gunn randi sa...

Klart "boka" di må ha bilder av deg!
Jeg hjelper til med å knipse bider av deg.Ta med kamera i morgen!
Gleder meg foresten VELIDIG til en hel dag med deg :)

Dronning Maud sa...

Så lurt å lage en bok!!!fin fotograf;)

solveig sa...

syns det var ett skikkelig artig bilde!! hvordan/hvor bestiller du bok av bloggen din?? interresant ;D) han en flottings dag videre ;))

mi-rachel sa...

vakker du er!!
gleder meg til mer selvpotrett.
syns det er så gøy å se menneskene bak bloggene.
min datter tok bilder av meg i dag..ville så gjerne prøve kamera. og kanskje jeg tar utfordring din og legger ut noen av disse en gang:)

Arya sa...

Det var ikke SÅ mye vi så av deg, da - er fortsatt nyskjerrig på hvordan du ser ut, jeg!!!

Men en flott utfordring - den tar vi videre.

...kanskje! Jeg liker ikke å være foran kameraet jeg heller...ded