torsdag, mars 04, 2010

brødre…

DSC_0272 copywm 

DSC_0172 copywm 

♥♥♥

3 kommentarer:

Torilpia sa...

Pene gutter Tara :o)

Ha en flott ukeslutt - klemmer!

Kathrine sa...

fine begge to ja :)
God helg til dere...

Arya sa...

Så flotte gutter du har, Tara! En ting er faktisk å få dem, en annen ting er å få de til å tilpasse seg verden. På godt og vondt - og på deres premisser. Tenkte veldig på dette i dag da jeg var oppe i slalombakken med Tord. Egentlig en enkel aktivitet som de fleste takler godt etter noen turer, men som for han med hans muskelsvakhet er en utfordring. Og hvor viktig det er for meg som mamma å legge til rette for at han faktisk kan delta på de samme aktivitetene som søsknene, kun med noe tilpasset forhold. Og det er det vi som er ansvarlige for!

Å, så takknemlig jeg er for å ha barn, og da kanskje spesielt Tord som gjør at jeg ser livet på en litt annen måte enn jeg ellers ville gjort. Tror jeg.

Ha en fin kveld, vennen min!