torsdag, mars 25, 2010

påske, ja…

storebror Daniel gleder seg til påskeferien begynner i morgen…

han gleder seg ikke fullt så mye til lillebror Mikael

skal være hjemme i 5 døgn i strekk midt i den glade påskehøytiden…

han vet jo av erfaring hvordan DET blir…

DSC_0173 copy

lillebror Mikael derimot,

ser frem til 5 døgn hjemme med stor glede og entusiasme…

DSC_0221 copy

og jeg???

vel…

er det grusomt av meg å si at jeg gleder meg til påska er over???

(å nei…nå kjenner jeg den dårlige samvittigheten kommer)

8 kommentarer:

Jannicke sa...

Det syntes jeg du kan si, uten dårlig samvittighet. Du legger så mye energi og krefter i hverdagen og livet til M - så at du kunne trengt en dag eller to fri er ingen tvil Alle mammaer trenger fri en gang i blandt - men noen trenger det litt ekstra... du er en av de.

Jeg ønsker dere alle en kjempefin påske, håper dagene går greit - for alle!

Klem J.

Beate sa...

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Det er lov å si, jeg har ikke barn selv enda, men jeg har en følelse alle foreldre har innimellom..

Berit sa...

Du skal ikke ha dårlig samvittighet!!
Som Jannicke sier - du legger mye energi og krefter i hverdagen og livet til M! Kan ikke si meg mer enig! Så da skulle jeg ønske at du kunne få litt påskefri!! Late dager uten MÅ ditt og datt!
Men jeg tror jammen det går uansett jeg.. sjøl om jeg har en følelse av at både du og storebror - setter dere slitne ned når de 5 dagene er over...

STOR KLEM

Arya sa...

Kvitt deg med den dårlige samvittigheten - du er vel ikke noen dårlig mor bare fordi du blir sliten heller! Hadde vært mer bekymret over deg dersom du hadde vært utkvilt og klar etter 5 dager med unger rundt deg konstant :-) Jeg er iallefall dønn sliten - og lei... Men når jeg vet at ungene har hatt det fint så er vel det det beste???

Tilbake på land - og dønn sliten FØR påskeferien har startet, gitt. Men det kommer seg i morgen, håper jeg. Litt lat morgen - står opp kl 07 i stedet for 06 - bare det er en glede :-) Nå er jeg iallefall tilbake, og mer på nett, forhåpentligvis!

Klem til deg!

Heidi {FruFly} sa...

Nei, nei pakk den samvittigheten langt vekk! Du har lov til å føle og si det, det er forståelig! Håper det blir fine dager OGSÅ - for det er nettopp det; det er lov å ha to tanker i hodet på en gang! Klem H

Kathrine sa...

klem til deg ...
det er helt lov å grue seg litt til noe man vet blir slitsomt!
men som kloke fly sier , to tanker... ;)

mi-rachel sa...

håper det går bedre enn dere tror!:) nydelig gutter du har.

Kari sa...

Som de andre skriver her, legg bort den dårlige samvittigheten. Tenk heller på at du vil ha mer overskudd til Mikael når han kommer tilbake. Du trenger denne tiden for deg selv.

Kari :-)