mandag, mars 01, 2010

småfugler og fugleegg…

i dag er det første dag av vinterferien…

og jeg befinner meg i totalt påskemodus…

DSC_0145 copy

de søte, små pippene som jeg fant på Åhlens,

måtte bare opp i “gåsungene” som jeg fikk av Daniel på morsdagen:)

DSC_0379 copy 

og så fant jeg disse bildene…

som jeg tok 1. mars i fjor:)

DSC_0383 copy 

DSC_0385 copy1 

har jo registrert at påskegodisen har kommet i butikkhylla…

ja, jeg har til og med allerede SMAKT!!!

jeg ELSKER disse eggene…

ha en fin VÅRdag alle sammen:)))

5 kommentarer:

mi-rachel sa...

har ikke komemt i påskestemning ennå..men påskegodis skal jeg klare å trykke ned:)

KKannDesign sa...

..hihi..påske ja - ikke langt unna den nå..det går sååå fort - jeg har gjort unna vinterferien for i år - deilig med noen fridager!!

Ha en vårlig mandag!

SmilKKann

Tanja sa...

Disse er så gode

Arya sa...

Og nå vet jeg hva jeg har savnet her oppe på hytta... :-)

Må ha meg en tur til butikken for å kjøpe egg - fra Anton Berg, ikke sant? :-)

Torilpia sa...

Jeg var på Åhlens idag .. og jeg fant prikkete servietter - prikkete krus og prikkete skåler ... juhuu .. MÅ HA - bare MÅ HA det .. hihi ..

Klem!