mandag, april 05, 2010

den umulige ønskelisten…

Mikael er helt i form igjen!!!

akkurat nå sitter han og lager ønskeliste til bursdagen sin…som er i juni;)

 DSC_0348 copy

foreløpig er det en Gorenje vaskemaskin og en Kenwood RU453 mikrobølgeovn på lista;)

tenk hvis han kunne ønsket seg en fotball eller et puslespill, lissom??

det hadde vært noe det…

å kunne pakke inn noe han faktisk ønsker seg…

DSC_0349 copy

hvis jeg vinner i lotto,

skal jeg jammen meg pakke inn en vaskemaskin til ham…

da hadde han nok blitt overrasket, tenker jeg:)

3 kommentarer:

Arya sa...

Tihi - nesten så jeg har lyst til å sende en vaskemaskin til M. bare for å overraske han, jeg og! Men tenker liksom mer på mamma'en, jeg da - har du plass til én til, liksom??

Er tilbake fra påsketur og endelig nett og pc tilgjengelig igjen... Har hatt det fint, men noen ferie var det desidert IKKE! Men det blir vel mange år før jeg får påskefølelsen igjen, tror jeg - dersom man i det hele tatt får igjen et minne fra barndommen. Dessuten husker jeg vel bare det positive og ikke alt det andre med fett hår, mye rot, dårlig vær, bakglatte ski osv osv.

Skal ta meg en runde i kveld å få sett over alle de andre innleggene dine - gleder meg!! Vi sees!

klem

Jannicke sa...

..hmm, ikke vanskelig å skjønne at dette var et innviklet gaveønske. Men jeg skulle veldig gjerne vært flue på veggen hvis M en dag fikk en slik maskin innpakket i gavepapir ;o)..

Veldig kjekt han er frisk igjen!

Klem J.

Dronning Maud sa...

Så herlig!!!:)ønsker dere en god uke:)