lørdag, april 03, 2010

påske-syk…

Mikael har kastet opp i hele natt…

den stakkars lille gutten min er helt slått ut…

nå ligger han på sofaen oppå dynen og ser veldig sliten og varm ut…

det eneste han har sagt i dag, er:

-Jeg er syk på påskeaften!

Untitled-1 copy2 

jeg har fått hengt opp noen egg  på noen kvister…

og de stilige eggene som Mikael har malt, henger i vinduet…

Untitled-1 

påskeeggene er fylt…og nesten tomme igjen…

Untitled-1 copy3

pippen som sitter på hyllen, er også produsert av Mikael (på skolen)…

den er bare helt skjønn!!!

sjokoladekyllingene som står i stram givakt, er fra Mikael sitt påskeegg…

de er fra Nille, og var det eneste han ville ha i egget sitt…

og kjenner jeg Mikael rett, så må  de nok vente langt og lenge før de blir spist…

FORTSATT GOD PÅSKE

 

4 kommentarer:

Bossa sa...

God bedring til vakre gutten.
Klem :O)

mi-rachel sa...

uff..stakkars!! oppkast er det verste som finns. hils han å si at han sikkert er frisk på 1 og 2 påskedag!

Anonym sa...

Stakkars lille gutt! Kanskje det blir en litt roligere dag for mor....
God påske til dere :)
gleder meg til tirsdag :))

gunn randi sa...

stakkars lille han!
kanskje det blir en litt roligere dag for mor....
GOD PÅSKE til dere!!!
gleder meg til tirsdag:))