torsdag, april 22, 2010

sykemelding…

denne gutten skjønner når mamma er SKIKKELIG dårlig…

da får mamma ligge i fred i senga…

kanskje han kommer innom en tur for gi mamma et kyss i pannen,

eller for å si at han er veldig glad i meg og at jeg må bli frisk i morra…

DSC_0003 copy 

han maser ikke på mamma,

men på pappa i stedet!!!

DSC_0078 copy 

dagen etter,

når mamma er på bedringens vei,

er ikke SÅ lett å skjønne…

som Mikael sa når han kom hjem fra skolen i dag:

-“HÆÆÆ!!! har du på deg pysjen ENDA!!!???”

1 dags sykemelding får da holde!!!

6 kommentarer:

Arya sa...

Tihi - han kan få sagt det! Men kanskje dersom det er aktiv sykmelding så får du innvilget en dag til?? :-)

klem

Eirin sa...

Huff håper ikke det er noe alvorlig fatt med deg!

Takk for veldig koselig kommentar inne hos meg. Skulle gjerne gitt deg et slikt kurs, som en gave. ;-)

God klem fra Eirin

anine sa...

Herlig:):)

FruFly☆Heidi sa...

Så søt han er, om enn litt utålmodig;) God bedring, Tara! Klem

Jannicke sa...

...ikke lett når mammaen er syk, nei.

Du må ha riktig god bedring...
sender mange "bli-fort-frisk-tanker"..

Klem J.

Mine Blomster sa...

*smiler*
Kjenner meg igjen ;O)
Håper du er på bedringens veg ;O)

Nå har jeg sendt min sønn på avlastning...glemte det ikke denne gangen. !! *ler litt*
Men...han har ikke lyst!! Hva gjør du da??
Det er tung å sende han fra seg da ;O(

Ønsker dere en god bedring og en fin helg
Klem
;O)