torsdag, april 15, 2010

vi er klare…

våren har kommet for alvor!!!

DSC_0188 copy

Mikael har fått årets første par joggesko…

og utrolig nok var han klar til å bruke dem med en gang…

DSC_0189 copy 

trampolina er også på plass…

men foreløpig uten nett, siden det ble ødelagt i fjor…

Mikael har funnet ut at han kan jo ikke hoppe uten nett…

det blir helt feil for ham…

så da venter jeg til det blir litt varmere i været, før jeg kjøper nytt nett:)

(han hopper jo som kjent uten klær…nesten)

DSC_0191 copy 

vinterjakka har han ikke tenkt å gi frivillig slipp på i år…

det er ikke snakk om å ta på seg en av de tynne, lette vårjakkene, nei…

men pytt-pytt…det er jo bare en bagatell;)

DSC_0192 copy 

så velkommen våren…

vi er klare!!!

 

3 kommentarer:

FruFly☆Heidi sa...

Herlig! Skjøner det tar tid å tåle og godkjenne disse overgangene, men Mikael er på gang høres det ut som!:) Nyyydelige bilder under her! Klem Heidi

Torilpia sa...

.. sikkerhetsnett skulle jeg kjøpt også .. men enda ligger snøen på plena her og det er meldt om mer - så det er nok noen dager til det "haster" :o)

Herlige bilder - så godt at han godtok joggeskoene :o)

Ha en flott torsdag - klem!

Arya sa...

Jeg holder med M. jeg - vinteren har faktisk ikke sluppet taket. I helgen truer de med snø! Så GO! Mikael - hold på jakken så lenge som mulig. Og sikkerhetsnettet er ikke mulig å å få tak i - enda!! :-)

Klem til dere begge to!!