tirsdag, mai 18, 2010

en planlagt gassballong-skjebne…

mikael nektet å la seg avfotografere med ballongen i går…

jeg mistenker at han allerede hadde planlagt ballongens skjebne…

DSC_0520 copy 

DSC_0519 copy 

smugbilde fra vaskerommet…

til slutt måtte jeg ta speilet til hjelp:)

DSC_0522 copy

ca klokka 13.00 begynte jeg å mistenke at noe var på gang…

han løp opp og ned trappene og romsterte noe veldig…

så ropte Daniel at vinduet på rommet sitt sto HELT oppe…

jeg løp ut på trappa,

og ganske riktig…

laaaaaaaangt der oppe ser jeg Barbie-ballongen svever mot skyene…

DSC_0524 copy

“Mikael…hvor er ballongen din???”

Je veit ikke!!!”

hvor tror du ballongen din er, da??”

på vei til månen!!!”

og hva tror du ballongen din sier nå…”

HJEEEELP!!! MIKAEL; HVOR ER DU???” roper han høyt;)

DSC_0526 copy

“kommer du til å slippe ut ballongen 17. mai 2011 også?”

ja…”

men da har ikke mamma så lyst til å kjøpe ballong neste 17. mai…”

HÆ??? HVORFOR DET???”

PS…så klart han kommer til å få ballong 17. mai 2011 også;)

 

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

he he.. ;)

gunn randi sa...

skjønningen :))

Arya sa...

Kanskje bedre han får en mobil-ballong??? :-)

søtnosmamma sa...

Herlig, herlig :))