torsdag, mai 20, 2010

et øyeblikk av lykke…

den største lykken finns i de små øyeblikkene…

DSC_0539 copy

en kveld for noen dager siden…

jeg sitter i sofaen og ser på tv…

eller kanskje jeg satt med data’n…

antageligvis gjorde jeg begge deler samtidig…;)

plutselig kommer Mikael bort til meg…

legger armene rundt meg og kysser meg midt på hodet…

så sier han de magiske ordene!!!

Å mamma…du er så søøøøt!!!

I love you!”

så snur han på hælen og løper videre til neste prosjekt!!!

lite øyeblikk…stor lykke

EKTE LYKKE!!!

 

6 kommentarer:

Guttemamma sa...

DET var herlig å lese,Tara! Også må jeg si at det ble knallfine takkekort bilder av Daniel på stranden!!
klem

Arya sa...

Snufs, det var utrolig rørende sagt! Og det er fra ungene en hører sannheten, vettu!!

klem

Kari sa...

Å, for en herlig kommentar! Gjem den i hjertet ditt.

Kari :-)

Eirin sa...

Lykke!

Alt godt fra Eirin

Line sa...

Herlig!!
Det er sånne øyeblikk og ord ein tek vare på og gøymer i hjertet:0)
Mange flotte bilder av Daniel på stranda...
Klem

Jannicke sa...

Lykke å bare lese denne hverdagshistorien...

Klem J.