onsdag, mai 19, 2010

flink gutt i dress…

siden Mikael var på avlastning i går,

benyttet vi sjansen til å prøve oss på noen flere dressbilder:)

jeg har 50 takkekort som skal sendes ut,

og da trenger vi DRESSbilder…

DSC_0636 copy 

Daniel var flink…

han har jo store problemer med å være alvorlig foran kamera…

men vi fikk til flere “orntlige” bilder enn noengang…:)

og innimellom de seriøse bildene,

er det tonnevis med tullebilder…

jeg viser dere noen tullebilder en annen gang,

daniel må bare godkjenne hvilke som kan publiseres;)

DSC_0702 copy 

DSC_0703 copy 

DSC_0718 copy 

DSC_0728 copy 

DSC_0734 copy 

DSC_0751 copy 

DSC_0811 copy 

DSC_0586 copy 

HAVE A NICE DAY!!!

 

5 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så flotte bilder :-)) Flott ung mann!

Ha en fin dag!
Klem Jorid ♥

Kort og Søm sa...

Gitar bilde var kjempe fint!!
Du er god på bilder :O)

Arya sa...

å, så mange flotte bilder det var her da! Du kommer til å få store problemer med å velge et til takkekortet, det sier jeg deg bare!!

Og helt enig i at det gitarbildet er rått!!

mi-rachel sa...

så mange fine bilder.
min klare favoritt er bilde nr 2 i innlegget!!

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Nydelige bilder Tara! Gleder meg til neste år når Martin skal konfirmeres.. Eller - det er vel en skrekkblandet fryd tenker jeg.. De blir så store! Men kul er han ihvertfall, gutten din! :) Gode klemmer fra Bergen :)