onsdag, mai 12, 2010

je veit ikke!!!

mikael har vært syk i mange dager…

nå er han endelig “back in business”…

det nye yndlingsuttrykket er: –Je veit ikke, mamma!!!

ja, han sier je istedet for jeg:)))

som f.eks i går da jeg spurte ham om han knuste den lysestaken med vilje…

-je veit ikke!!! svarte han da…

DSC_0858 copy 

eller den dagen jeg fant et knust egg rennende ned over vinduet…(på innsiden)

da jeg spurte hva som hadde skjedd…

-je veit ikke!!!

når han tar telefonen og bare legger på…

-hvem ringte mikael???

-je veit ikke!!!

eller når yndlingsboka ligger i tusen papirbiter på gulvet…

-mikael hva har du gjort??? du er jo så glad i den boka??!!

-je veit ikke!!!

bare for å ta NOEN eksempler!!!

DSC_0856 copy

 

5 kommentarer:

Eirin sa...

Du har i alle fall ikke en kjedelig dag. ;-)
Godt at gutten er frisk igjen.

Alt godt til dere alle fra Eirin

Riviera Maison Molde sa...

Je veit ihvertfall at du har en utrolig herlig gutt:)

Kos dere på 17 mai, med og uten egg på ruten;)

Klem, Nina

Arya sa...

je veit ikke, men je kan ikke annet enn å le, selv om je skjønner at det kan være stritt!

Klem til dere begge - det veit je!!

KKannDesign sa...

Herlig herlig - skjønne skjønne Mikael!!

Flotte konfirmanter!!!

KlemKKann

CosiFanTutta sa...

*Hyler av latter* Jeg lurer på om jeg skal prøve det samme i ulike situasjoner :o) HERLIG!

Ha en fin, fin helg og en flott søttende

Cosi