lørdag, mai 08, 2010

snart…

bare timer igjen nå…før denne unge mannen tar på seg kappen,

og spaserer opp kirkegulvet!!!

han har allerede lagt seg, og prøver iherdig å finne søvnen,

for han gleder seg så voldsomt til morgendagen!!!

DSC_0462 copy 

ja, denne unge mannen er forresten min nydelige, snille, høflige, morsomme

og godhjertede sønn!!!

et spesielt flott menneske, må jeg si!!!

jeg føler meg utrolig heldig som får lov til å være mamma’n hans…

DSC_0485 copy 

disse to skal konfirmeres sammen i morgen…

daniel og victoria…

jeg fikk lurt meg unna noen timer i dag (mikael er syk),

så vi fikk pyntet og dekket i lokalet vi skal bruke…

guttebord til oss…

jentebord til de andre…

DSC_0484 copy 

DSC_0479 copy

DSC_0482 copy DSC_0475 copy 

ja,jeg er fornøyd…

både med bordene,

og med konfirmanten!!!

i morgen er det DIN dag, daniel…

bare din!!!

♥♥♥

11 kommentarer:

Mine Blomster sa...

SÅ VAKKERT I ORD OG FARGET!
Nydelig dekket..
Daniel er heldig som har deg til mor, vil nå jeg si og.;O)
GRATULERE SÅ MYE med din vakre sønn i morgen. Kos dere. Stor klem fra meg
;O)

(Har du med deg mikael i konfirmasjonen?
Lurer på hvordan jeg skal gjøre det med D når den tid kommer??)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelige bilder :-) Kan tenke mor er stolt, en stor dag.

Lykke lykke til, håper den blir fyllt med glede, latter, kanskje litt tårer og stolthet! :-)

Kos dere ♥
Klem fra Jorid

Kort og Søm sa...

Jeg tenker det blir en fin dag, flotte bord, og nydelige bilder! :O)

Guttemamma sa...

Gratulerre med den store dagen,Tara! Jammen er flott eldstemann dere har (også)!! Nydelige bord du har dekket♥
klemmer

mi-rachel sa...

masse lykke til.
og for en flott gutt du har!

gunn randi sa...

Kjære Danniel!
Gratulerer med dagen :))
Håper du får en strålende dag!
Syntes du er en trivelig,omtenksom,gøyal,humoristisk og helt spesiell god ungdom. Veldig glad for at jeg kjenner deg :))
Kos deg masse på dagen din!
klem fra meg..

gunn randi sa...

Kjære Daniel.
Gratulerer med dagen!
Håper du får en strålende dag :))
Sybntes du er en omtenksom,gøyal,humoristisk,hjelpsom og rå-kul ungdom!
Så glad for at jeg kjenner deg))
Kos deg masse på dagen din!
Klem fra meg..

Kathrine 'Glimt' sa...

Gratulerer med dagen Daniel ! :)

Anonym sa...

gratulerer med dagen til Daniel og til dere stolte foreldre:)
Må si du har noen utrolig flotte barn som du må være stolt av:))
Håper Mikael blir frisk og at dere får en dag fylt av masse latter og glede.
Lykke til

Hilsen Gunn

anitas lille lykke sa...

gratulerer masse m konfirmanten
ha en flott dag

Arya sa...

Snufs... venter spent på å høre hvordan det gikk!!!

klemmer til dere