tirsdag, juni 08, 2010

en helt vanlig mandagskveld…

to autist-mammaer en helt vanlig mandagskveld…

med ost og kjeks…og litt vin i glasset

det gjelder å benytte sjansen når vi en sjelden gang har avlastning samtidig…:)

DSC_0232 copy

skjønne Gunn Randi

DSC_0243 copy

DSC_0213 copy

når jeg serverer et lite glass med noe ekstra sterkt i blir hun skeptisk…

DSC_0212 copy

hva er dette for noe, da???

DSC_0214 copy

to gode venner…

nå er det 2 mnd til neste gang vi skal ha jentekveld sammen…

og da skal vi på CAMPING-tur…:)

6 kommentarer:

Siw Aina sa...

Tenker slike kvelder er deilige :)
Vi hadde slike venninnekvelder før, bare oss jenten, god mat og deilig drikke, samt forbud om å snakke om menn og unger. Det var deilige tider. Lurer på hvorfor de bare rant ut i sanden!?

Mine Blomster sa...

Så utrolig NYDELIGT!!
Du er veldig flink til å ta dagen Tara!!! Kan du lære meg det og?? ;O))

Tusen takk for varmende ord. Ja det er tøfft...men dagene vil gjøre det lettere. Må bare få det litt på avstand, og få tengt litt igjennom, hva denne diagnosen betyr for D og oss... Men skulle nok ønsket meg en pause fra tøffe tak nå!!!
Alle tror jeg er en Matrone som takler alt!!! Men jeg er til slutt bare et menneske jeg og, og en Mamma.....
Og vi vil jo bare våre barn godt....!
Varme hilsner fra meg
B

Linda sa...

Åååå så koselig!! Er viktig å få være bare seg selv også iblandt, ser ut til at du er flink til det!!=)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlig! :-) Og viktig, og godt for hjerte og sjel! ♥ Vil tro dere koste dere veldig!

Håper dagen din i morgen blir fin og innholdsrik!

Godklem J

Lykkeliten Studio sa...

Så koselig, og BRA at du /dere tar vare på dokke sjølv i ein hektisk kvardag!! I helga skal mamma og svigermor passe kvar si lita jente ... og min bedre halvdel og eg skal feire gode venner som gifter seg! :) Godt med litt voksentid en sjelden gang... ;)

Miriam Lilliana sa...

Blir så utrolig imponert av deg og hvordan du tar hverdagen. Misunner deg på veldig mange måter:)

Kom forresten gjerne innom på bloggen min og stem på lanoungen vår. Det hadde vært kjempekoselig! ♥